SIA “Albatross SPA”
Reģ.nr.: 40203382678
PVN reģ. Nr.: LV40203382678
Juridiskā adrese: Albatrosa iela 18,
Ķesterciems, Engures pagasts,
Tukuma novads, LV-3113
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, pircējam veicot pasūtījumu, izmantojot tālruni, tīmekli, elektronisko pastu, faksu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
1.1 Pārdevējs – interneta tirdzniecības vietnes www.albatrossresort.lv īpašnieks SIA “Albatross SPA”, reģistrācijas Nr. 40203382678, juridiskā un pasta adrese: Albatrosa iela 18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113, kas savas saimnieciskās darbības ietvaros, saskaņā ar šo distances līgumu, turpmāk – Līgums, piedāvā un pārdod preces, pakalpojumus un dāvanu kartes Klientam.
1.2 Klients– fiziska vai juridiska persona, kura lieto www.albatrossresort.lv interneta tirdzniecības vietni un, kura veic vai potenciāli varētu veikt pirkumu vai pasūtīt pakalpojumu. Pircējs var būt gan patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, gan persona, kas nav patērētājs. Klientam, kurš ir fiziska persona ir jābūt sasniegušai 18 gadu vecumu un kurai ir neierobežota tiesībspēja, lai varētu stāties līgumattiecībās ar Pārdevēju.
1.3 Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti interneta tirdzniecības vietnē www.albatrossresort.lv.
2.1 Pircējs pasūta, pērk un apmaksā, bet Pārdevējs piegādā un pārdod preces un pakalpojumus – viesnīcas rezervācija, baseina apmeklējums, spa zonas apmeklējums, trenažieru zāles apmeklējums, spa pakalpojumi un procedūras, restorāna preces (turpmāk – Preces un pakalpojumi).
2.2 Līgums uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs veicis pasūtījumu un atbilstoši Līguma noteikumiem ir veicis samaksu par preci vai pakalpojumu.
2.3 Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt un papildināt Līguma noteikumus. Pircējam, iepērkoties interneta tirdzniecības vietnē, tiek piemēroti tie Līguma noteikumi, kas ir spēkā preču un pakalpojumu pasūtīšanas brīdī.
2.4 Veicot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šo Līgumu un tajā ietvertajiem noteikumiem, viņam tie ir zināmi, viņš tos saprot un pilnībā tiem piekrīt.
3.1 Lai varētu izmantot internetveikala pakalpojumus un iegādāties tajā piedāvātās preces un pakalpojumus Pircējam, veicot pasūtījumu ir jāaizpilda pieteikuma forma, kur jānorāda personas pamatdati – vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese, dzīves vietas adrese.
3.2 Veicot preču pasūtīšanu, Klients ir atbildīgs par patiesas un pareizas informācijas sniegšanu.
3.3 Lai iegādātos Preces vai pakalpojumus, pievienojiet vēlamās Preces vai pakalpojumus iepirkumu grozam.
3.4 Interneta vietnē piedāvāto Preču un pakalpojumu cenas, specifikācija un produktu un pakalpojumu apraksts ir norādītas blakus Precēm un pakalpojumiem.
3.5 Veicot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka izvēlējies iegādāties konkrēto Preci vai pakalpojumu uz šajā Līgumā norādītiem noteikumiem un apstiprina, ka ir iepazinies ar Albatross SPA kompleksa iekšējās kārtības noteikumiem un piekrīt tos ievērot.
3.6 Klients var veikt viesnīcas rezervēšanu, spa procedūras un pakalpojumu, baseina apmeklējumu, spa zonas un trenažieru zāles apmeklējumu pirkumus:
3.6.1 katru dienu 24h diennaktī;
3.6.2 apstiprinājumu par Pirkumu Pircējs var saņemt katru dienu no plkst.: 09:00 – 21:00.
3.7 Restorāna pakalpojumi– ēdienu pasūtīšana un galdiņu rezervēšana:
3.7.1 Pircējs Pirkumus var veikt no otrdienas – piektdienai no plkst.: 12:00-20:00; sestdien un svētdien no plkst.: 10:00 – 20:00;
3.7.2 Apstiprinājumu par pirkumu Pircējs saņems 5 minūšu laikā, pēc Pirkuma veikšanas un tā apmaksas.
3.8 Dāvanu karšu pirkumu noformēšana:
3.8.1 Pirkumus var veikt katru dienu 24h diennaktī;
3.8.2 Pircējs Elektronisko Dāvanu karti var saņemt uz norādīto e-pasta adresi katru dienu no plkst.: 9.00-21.00.
3.9 Preču vai pakalpojuma saņemšana netiek nodrošināta, ja klients savā norādītajā e-pastā nav saņēmis pasūtījuma, pirkuma vai rezervācija apstiprinājumu.
4.1 Preču un pakalpojumu cenas interneta vietnē ir norādītas eiro (EUR) ar iekļautu PVN. Preces un pakalpojumi Pircējam tiek pārdoti par cenu, kas ir spēkā interneta vietnē pasūtījuma veikšanas brīdī.
4.2 Pircējam par Precēm un pakalpojumiem, jānorēķinās pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēloties kādu no maksājumu metodēm, kuru nodrošina maksājumu platforma:
4.2.1 Internetbanka;
4.2.2 Karšu maksājumi;
4.2.3 Cits.
4.3 Iegādājoties šādus pakalpojumus – viesnīcas rezervēšana, spa zonas apmeklējums, spa pakalpojumi, baseina apmeklējums, trenažieru zāles apmeklējums:
4.3.1 Pēc pirkuma samaksas veikšanas, Pircējs saņems apstiprinājumu 2 h laikā, par iegādāto Preci vai pakalpojumu vai veikto rezervāciju, uz pircēja norādīto e-pastu, izņemot laiku no plkst.: 21.00- 09.00.
4.4Iegādājoties Dāvanu kartes:
4.4.1 saņems elektronisko dāvanu karti 2 h laikā uz norādīto e-pasta adresi, izņemot laiku no 21.00-09.00.
4.5Iegādājoties preces no restorāna:
4.5.1 Pārdevējs 15 minūšu laikā sazināsies telefoniski vai caur norādīto e-pastu, lai Pircējs apstiprinātu savu pasūtījumu.
4.6 Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz Pārdevēja interneta vietnes bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
5.1 Pircējs preces no restorāna saņems: Restorānā Albatross, Albatrosa iela 18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113, atbilstoši pasūtījuma noteikumiem.
5.2 Par viesnīcas rezervāciju, spa zonas apmeklējumu, spa pakalpojumiem, baseina un trenažieru zāles apmeklējumu un dāvanu kartes iegādi, Pircējs uz norādīto e-pasta adresi 2 h laikā saņems apstiprinājumu vai elektronisko dāvanu karti, kurā būs norādīts pakalpojuma nosaukums, pakalpojuma apraksts, sniegšanas noteiktais laiks vai laika periods, vai dāvanu kartes derīguma termiņš.
5.3 Pircējs rezervēto viesnīcas vai SPA pakalpojumu var saņemt sevis izvēlētajā un rezervētajā laikā Albatross SPA atpūtas kompleksā, uzrādot elektronisko apstiprinājumu par rezervāciju vai pakalpojumu.
5.4 Ja Pircējs ir iegādājies elektronisko dāvanu karti, tad viesnīcas un spa pakalpojumu rezervācija veicama interneta vietnē www.albatrossresort.lv, izvēloties pakalpojumu un rezervējot pieejamo laiku.
5.4.1 Pēc rezervācijas veikšanas Pircējs e-pastā saņems viesnīcas vai SPA pakalpojuma rezervācijas apstiprinājumu, kuru jāuzrāda ierodoties Albatross SPA atpūtas kompleksā pakalpojuma saņemšanai.
6.1 Attiecībā uz restorāna piegādātajām precēm:
6.1.1 Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, jo restorāna pārtikas preces tiek piegādātas tūlītējam patēriņam;
6.1.2 Ja pēc pasūtījuma veikšanas un apstiprinājuma saņemšanas vēlaties atcelt vai mainīt savu pasūtījumu, sazinieties ar Albatross restorānu (personiski vai tel. nr.: 25776644), lai noskaidrotu vai konkrētajā gadījumā tas vēl ir iespējams, negarantējam, ka varēsim veikt attiecīgās izmaiņas, bet centīsimies.
6.2 Attiecībā uz viesnīcas rezervāciju:
6.2.1 Atteikuma tiesības attiecībā uz līgumiem par izmitināšanu netiek piemērotas.
6.3 Attiecībā uz viesnīcas pakalpojumiem – baseina apmeklējums un trenažieru zāle, spa pakalpojumiem un dāvanu kartēm:
6.3.1 Klientam ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā no pirkuma veikšanas, ja pakalpojums jau nav uzsākts;
6.3.2 Par atteikšanos no pirkuma klientam jāraksta pieteikums uz Pārdevēja e-pastu:info@albatross-spa.lv
6.3.3 Pārdevējs klientam naudu atgriež uz maksājuma kartes norēķinu konta 10 darba dienu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.
6.4 Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
7.1 Visi strīdi, kas rodas starp Pircēju un Pārdevēju ir risināmi savstarpēju sarunu vai izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus savstarpējas sarakstes veidā, bet ja strīdus neizdodas atrisināt tad tie tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, Latvijas Republikas tiesā.
7.2 Ja Pircējam ir pretenzijas par saņemto Preci vai pakalpojumu, tad tam ir jāsniedz Pārdevējam atbilstošs iesniegums, norādot Pircēju identificējošu informāciju, kā arī iesnieguma pamatojumu. Iesniegums nosūtāms uz Pārdevēja juridisko adresi vai elektroniskā veidā uz e-pastu:info@albatross-spa.lv.
8.1 Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
8.2 Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Pārdevēja privātuma politiku Šeit, kā arī piekrīt savu fizisko personas datu apstrādei, kas nepieciešami no šī Līguma izrietošo pienākumu izpildei. Pārdevējs, klienta iegūtos datus, apņemas izmantot tikai no šī Līguma minēto saistību izpildei.
1. Albatross SPA kompleksa iekšējās kārtības noteikumi ir saistoši visiem Albatross SPA kompleksa apmeklētājiem.
2. Ikviena klienta pienākums pirms Albatross SPA kompleksa – viesnīcas, baseina, spa zonas un trenažieru zāles, apmeklējuma rūpīgi iepazīties, un ievērot iekšējās kārtības noteikumus (turpmāk – Iekšējās kārtības noteikumi arī Noteikumi).
3. Iekšējās kārtības noteikumi nosaka kārtību, kādā Klientiem tiek sniegti pakalpojumi, nosaka drošības, higiēnas un citas prasības, kas jāievēro Klientiem, nosaka arī Albatross SPA kompleksa tiesības, pienākumus un atbildības ierobežojumus:
4. Noteikumos lietotie termini:
4.1 Klients – fiziska vai juridiska persona, kas apmeklē Albatross SPA kompleksu un saņem kādu no Albatross SPA kompleksa nodrošinātajiem pakalpojumiem.
4.2 Uzņēmums – SIA “Albatross SPA”, reģistrācijas numurs: 40203382678, adrese: Albatrosa iela 18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113.
4.3 Albatross SPA komplekss – Uzņēmumam piederošs atpūtas komplekss, kas sastāv no viesnīcas, baseina, spa zonas un trenažieru zāles un atrodas: Albatrosa iela18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113.
4.4 Viesnīca – Uzņēmumam piederoša viesnīca, kas atrodas Albatross SPA kompleksā.
4.5 SPA procedūras un pakalpojumi – Albatross SPA kompleksā sniegtie spa pakalpojumi un procedūras ar kuru piedāvājumu, cenām, rezervēšanas noteikumiem un pieejamajiem laikiem Klienti var iepazīties Uzņēmuma interneta vietnē www.albatrossresorts.lv.
4.6 Baseins un spa zona – Uzņēmumam piederošais baseins un spa zona, kas atrodas Albatross SPA kompleksā.
4.7 Trenažieru zāle – Uzņēmumam piederoša trenažieru zāle, kas atrodas Albatross SPA kompleksā.
4.8 Pakalpojumi:
5. Klients apņemas Albatross SPA kompleksā ievērot normatīvo aktu prasības, t.sk. vispārējos sabiedriskās kārtības un epidemioloģiskās drošības, ugunsdrošības, darba aizsardzības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības.
6. Iekšējās kārtības noteikumi ir izstrādāti, lai noregulētu savstarpējās attiecības, nodrošinātu Klientu atpūtu un izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem, traumām un zaudējumiem.
7. Iekšējie kārtības noteikumus, ievēro visi Klienti neatkarīgi no vecuma.
8. Pirms pakalpojumu saņemšanas, persona uzmanīgi izlasa un iepazīstas ar Iekšējiem kārtības noteikumiem, un apņemas ievērot tos pakalpojumu izmantošanas laikā.
9. Iekšējie kārtības noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
10. Iekšējie kārtība noteikumi ir izvietoti Albatross SPA kompleksā: Albatrosa iela18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113 un pieejami interneta vietnē www.albatrossresort.lv.
11. Uzsākot Pakalpojuma izmantošanu Klients ar savu darbību apliecina, ka ir iepazinies ar iekšējiem kārtības noteikumiem un apņemas tos ievērot.
12. Uzņēmums nenes nekāda veida atbildību, ja apmeklētājs neievēro Iekšējās kārtības noteikumus, SPA kompleksa un viesnīcas darbinieku norādījumus, izvietotās brīdinājuma zīmes, uzrakstus, nodara kaitējumu savai veselībai, apdraud savu vai citu apmeklētāju veselību, dzīvību, nodara materiālus vai morālus zaudējumus trešajai personai.
13. Uzņēmums ir tiesības lūgt Klientu pamest Albatross SPA kompleksu, ja Klients neievēro šos noteikumus.
14. Saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības prasībām, Uzņēmums veic personas datu apstrādi saskaņā ar izstrādāto Privātuma politiku ar kuru Klienti var iepazīties interneta vietnē albatrossresort.lv vai klātienē SPA centrā Albatrosa ielā 18, Ķesterciems, Engures pagasts, Tukuma novads, LV-3113.
1. Klients apņemas, ievērot Albatross SPA kompleksa iekšējās kārtības noteikumus, kā arī būt pieklājīgs pret citiem Klientiem un apkalpojošo personālu.
2. Netrokšņot viesnīcas telpās, numuriņos un viesnīcas teritorijā laika periodā no plkst. 22:00 līdz 9:00.
3. Klientam ir pienākums informēt viesnīcas administrāciju par Klienta privātīpašuma pazušanu vai nodarītajiem bojājumiem pirms izrakstīšanās no viesnīca.
4. Klients, uzturoties viesnīcā, apņemas atturēties no jebkādas rīcības, kas var apdraudēt paša vai citu personu dzīvību un veselību.
5. Klientam ir pienākums pildīt apkalpojošā personāla prasības, iekšējās kārtības nodrošināšanai.
6. Klients informē apkalpojošo personālu par iekārtu un inventāra bojājumiem viesnīcā.
7. Vecāki, vai citas par bērnu atbildīgās personas, nedrīkst atstāt bez uzraudzības bērnu, kurš nav sasniedzis 7 gadu vecumu.
8. Viesnīcā un viesnīcas numuriņos nav atļauts smēķēt, arī elektroniskās cigaretes. Smēķēt atļauts tikai ārpus viesnīcas telpām, smēķēšanai īpaši ierādītās vietās. Sods par smēķēšanu neatļautā vietā, viesnīcas telpās vai numuriņos ir noteikts 200.00 EUR apmērā.
9. Klients apņemas, atlīdzināt Uzņēmumam radītos zaudējumus, ja tie radušies klienta, viņa apgādībā esošas personas vai pavadošās personas darbības vai bezdarbības rezultātā.
10. Klientam ir tiesības vērsties pie apkalpojošā personāla pēc palīdzības sliktas pašsajūtas, traumu un tml. gadījumos, un nekavējoties, lūgt izsaukt neatliekamo medicīnisko palīdzību.
11. Klients var iesniegt sūdzību un saņemt uz to atbildi, vēstules formātā sūtot to uz uzņēmuma elektronisko adresi info@albatross-spa.lv.
12. Ja vēlies ņemt līdzi savu četrkājaino draugu, tas iepriekš jāsakaņo. Viesnīcā bezmaksas atļauts uzturēties ar mazu suni, bet par liela suņa uzturēšanos jāpiemaksā 40 EUR. Par liela suņa uzturēšanas nesaskaņošanu sods ir 200 EUR.
1. Bojāt vai nesaudzīgi izturēties pret Pakalpojuma saņemšanas vietā esošo inventāru, iekārtām un telpām. Par bojājumiem, kas radušies Klienta vainas dēļ, Uzņēmums ieturēs samaksu atbilstoši bojājuma apmēram.
2. Uzvesties agresīvi, neadekvāti, skaļi, aizskart vai citādi traucēt pārējos Klientus un personālu.
3. Aizliegts traucēt citu viesu mieru ar skaļu vai sabiedrības normām neatbilstošu uzvedību.
4. Viesnīcā aizliegts bez iepriekšējas saskaņošanas dedzināt sveces, kā arī atstāt degošas sveces bez uzraudzības. Viesnīcā aizliegts ienest un uzglabāt ugunsnedrošus priekšmetus un vielas.
1. Uzņēmums neuzņemas atbildību par kaitējumiem, zaudējumiem, kas radušies Klientam, ja kaitējumus, zaudējumus izraisījusi trešo personu rīcība vai citi apstākļi, par kuriem Uzņēmums nav atbildīga saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem.
2. Jebkuram apkalpojošam personālam ir tiesības dot norādījumus Klientiem attiecībā uz šo noteikumu ievērošanu, savukārt Klientiem šie norādījumi ir jāievēro.
3. Nepieciešamības gadījumā slēgt atsevišķas telpas.
4. Viesnīcas apkalpojošajam personālam ir tiesības atteikties apkalpot klientus, kuri atrodas stiprā alkohola reibumā vai kuru uzvedība ir aizskaroša. Augstākminētajā gadījumā, nauda par rezervētajiem un apmaksātajiem pakalpojumiem netiek atgriezta.
5. Uzņēmums neuzņemas atbildību par Klientu mantām, kas atstātas bez uzraudzības. Klientiem bez maksas tiek piedāvāts izmantot slēdzamas mantu glabātuves (recepcijā).
1. Klientiem ir pienākums baseina telpu apmeklēt peldkostīmā vai peldbiksēs un tīrās iekštelpu gumijas čībās, līdzi ņemot personīgos mazgāšanās piederumus, dvieli (peldbaseinam un saunai).
2. Peldbaseinā atļauts peldēties tikai peldbiksēs. Bērniem līdz 3 (trīs) gadu vecumam Albatross SPA atļauts apmeklēt tikai ūdens necaurlaidīgās autiņbiksītēs.
3. Katrs peldbaseina apmeklētājs pats atbild par savu drošību, veselības stāvokli, kontrolējot savu pašsajūtu, atbilstoši novērtē fizisko sagatavotību un peldēt prasmi. Par bērna drošību, bērna veselības stāvokli atbild bērna vecāki vai likumiskais pārstāvis.
4. Klientiem stingri jāievēro norādītais apmeklējuma laiks, vieta un abonementa derīguma termiņš.
5. Baseina un spa zonas pilnas noslogotības gadījumā Albatross SPA administrācija un atbildīgās personas ir tiesīgas pārtraukt apmeklētāju ielaišanu baseina un spa zonā.
6. Bērni līdz 16 (sešpadsmit) gadu vecumam baseinu un spa zonu var apmeklēt tikai pieaugušā pavadībā, kurš, pirms garderobes atslēgas saņemšanas, ar parakstu apliecina atbildības uzņemšanos par konkrēto bērnu. Pieaugušie uzņemas pilnu atbildību par bērnu drošību, kā arī atbild par bērna uzvedību.
7. Ja parādās kādas nepatīkamas sāpes vai galvas reiboņi, diskomforta sajūta, nekavējoties ir jāpārtrauc uzturēšanās baseinā un pirtī, lūdzam informēt atpūtas kompleksa darbiniekus un sazināties ar savu ārstu.
8. Higiēnas apsvērumu dēļ apmeklētājiem ir pienākums nomazgāties dušā:
9. Klientiem jāņem vērā, ka dušu, ģērbtuvju telpu grīdas un grīdas pie baseina un spa zonā var būt mitras un slidenas, tāpēc jābūt uzmanīgiem un jāpārvietojas atblstoši.
10. Peldbaseina lielajā baseinā maksimālais cilvēku skaits celiņā – 10 (desmit) cilvēki, peldbaseina mazajā baseinā maksimālais bērnu skaits ir 5 (pieci) bērni ar vecākiem vai likumisko pārstāvi.
11. Personām, kuras izmanto pakalpojumus par samazinātu cenu, ir jāuzrāda atbilstošs dokuments. Īpašā cena noteikta bērniem vecumā līdz 15 gadiem (ieskaitot), pensionāriem.
12. Bērniem līdz 5 (piecu) gadu vecumam ieeja ir bez maksas.
13. Bērni līdz 16 (sešpadsmit) gadu vecumam, atpūtas kompleksu var apmeklēt tikai pieaugušas personas pavadībā.
14. Aizmirsto mantu atrašanas gadījumā, tādu kā: apģērbs, apavi, vērtslietas, tās tiek uzglabātas ne ilgāk par divām nedēļām. Aizmirstie personīgās higiēnas līdzekļi netiek uzglabāti, bet nodoti atkritumos.
15. Uzņēmums nenes atbildību par kaitējumu, kas nodarīts nelaimes gadījuma rezultātā, par iegūto traumu vai jebko citu, kas noticis apmeklētāja nolaidības vai iekšējo kārtības noteikumu neievērošanas dēļ.
1. Ienākt ģērbtuvē ar ielas apaviem, ielas apavi ir jāpārvelk norādītajā vietā, jāieliek līdzi paņemtajos maisiņos un jāatstāj ģērbtuvē.
2. Saunas, baseina un dušas telpās nav atļauts lietot eļļas, medu, sāli, vai citus līdzīgus sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļus.
3. Aizliegts saunās lietot jebkāda veida šķidrumus, izmantot pirts slotiņas.
4. Skūt jebkuru ķermeņa daļu, griezt nagus, krāsot matus un tml.;
5. Izmantot peldbaseinu, saunu, ja slimo ar ādas vai citām lipīgām slimībām, ja ir kāda infekcijas slimība (augšējo elpceļu, acu, ausu, ādas, nagu, zarnu infekcijas u.c.), kā arī vaļēju brūču gadījumā, arī, ja ir uzlikti pārsēji.
6. Skriet, skaļi uzvesties (tajā skaitā zvani skaļruņa režīmā, video un citu materiālu skaļa atskaņošana), lietot necenzētus vārdus, aizskart vai citādi traucēt.
7. Bojāt, lauzt, demolēt atpūtas kompleksa telpas un inventāru. Radušos zaudējumus par katru bojājuma gadījumu sedz pārkāpumu izdarījusī persona.
8. Atrasties alkohola, narkotisko un citu psihotropo vielu ietekmē, kā arī šīs vielas lietot atpūtas kompleksa telpās. Atpūtas kompleksa darbiniekiem ir tiesības uz aizdomu pamata iereibušo apmeklētāju izraidīt no atpūtas kompleksa telpām.
9. Smēķēt, arī elektroniskās cigaretes.
10. Ievest dzīvniekus.
11. Ienest stikla traukus un priekšmetus, līdzi paņemtus ēdienus un dzērienus.
12. Fotografēt, filmēt, veikt audio ierakstus un līdzīgas darbības atpūtas kompleksa telpās, kopēt vai citādi pavairot atpūtas kompleksa materiālus bez Albatross SPA rakstiskas piekrišanas.
13. Lēkt peldbaseinā, nirt, līst pāri vai sēdēt uz celiņus apzīmējošām trosēm (viļņlaužiem).
14. Kliegt un nevajadzīgi saukt pēc palīdzības, maldinot Peldbaseina darbiniekus.
15. Personām, kuras neprot peldēt, uzturēties peldbaseinā bez “uzročiem” vai “jostām”;
16. Atrasties dušās un baseinā ar košļājamo gumiju, plāksteriem.
1. Klientiem ir pienākums ar cieņu izturēties pret citiem apmeklētājiem, jāciena citu viesu miers un komforts, kā arī jāievēro tīrība, kārtība un pieklājība.
2. Klientiem ir pienākums pienācīgi un saudzīgi izturēties pret Uzņēmuma īpašumu un inventāru lietot tam paredzētiem mērķiem.
3. Albatross SPA kompleksa atbildīgās personas ir tiesīgas lūgt Klientu pamest Albatross SPA kompleksu, ja apmeklētājs neievēro šos noteikumus. Albatross SPA darbiniekiem ir tiesības atteikt klientam iegādāties vienreizēju apmeklējumu vai anulēt abonementu, ja Klients nav ievērojis šos noteikumus.
4. Uzņēmums neuzņemas atbildību par Klientu personīgajām mantām un materiālajām vērtībām, kas atstātas ģērbtuves skapīšos un citur Albatross SPA kompleksa teritorijā.
5. Ģērbtuvju skapīšus Klients izmanto tikai Albatross SPA apmeklējuma laikā.
1. Albatross SPA klienti ierodas ne ātrāk kā 5 (piecas) minūtes pirms rezervācijā norādītā pakalpojuma sniegšanas laika.
2. Albatross SPA sniedz pakalpojumu apmeklētājiem rezervācijā norādītajā pakalpojuma sniegšanas laika posmā, apmeklētājam, kas ieradies pirms vai pēc šī laika, pakalpojums netiek sniegts.
3. Albatross SPA apmeklētājiem atpūtas komplekss jāpamet 15 minūtes pēc rezervācijā norādītā pakalpojuma saņemšanas laika beigām, neuzkavējoties Albatross SPA telpās.
4. Albatross SPA apmeklētājiem ir pienākums ievērot personīgo higiēnu.
5. Viena individuāla Albatross SPA apmeklējuma laikā ietilpst: dušas un ģērbtuves izmantošana, baseina un saunu apmeklējums.
6. Ja Apmeklētājs nomā visu atpūtas kompleksu, ikkatram tā viesim ir pienākums ievērot šos noteikumus.
1. Abonements ļauj apmeklēt Klientam atpūtas kompleksu 10 (desmit) reizes 30 (trīsdesmit) dienu laikā.
2. Pēc Abonementa iegādes, katru reizi pirms Albatross SPA apmeklējuma, Klients reģistrē savu ierašanās laiku – pieejamajā apmeklējuma laikā mobilajā aplikācijā Bookla vai interneta tīmekļa vietnē www.albatrossresort.lv
3. Abonements tiek piesaistīts konkrētam cilvēkam, apmeklētājam ir aizliegts abonementa koda atslēgu nodot citai personai.
4. Ja apmeklētājs ir nodevis abonementa koda atslēgu citai personai, Albatross SPA ir tiesības apmeklētāja abonementu anulēt.
5. Apmeklētājam ir pienākums abonementa koda atslēgu uzrādīt vienlaicīgi ar derīgu personu apliecinošu dokumentu.
6. Ja slimības vai citu iemeslu dēļ nav izmantotas visas apmeklējuma reizes, tad pēc abonementa derīguma termiņa beigām atlikušās apmeklējuma reizes netiek pārceltas vai kompensētas.
7. Personām, kuras iegādājušās abonementu, nauda atpakaļ̧ netiek atgriezta.
1. Nodarboties ar aktivitātēm atļauts tikai ar iekštelpās piemērotiem sporta apaviem.
2. Apmeklētāju pienākums ir saudzīgi izturēties pret sporta inventāru un aprīkojumu.
3. Apmeklētāju pienākums ir:
4. Aizliegts ienest ēdienu, stikla vai skārda taru, alkoholiskus dzērienus vai citas apreibinošas vielas, ieročus, sprāgstvielas, viegli uzliesmojošas vai indīgas vielas, kas var traucēt nodarbību, sacensību un citu pasākumu norisi un apdraudēt citu cilvēku veselību, drošību vai dzīvību.
5. Bērniem līdz 12 gadiem aizliegts apmeklēt trenažieru zāli un lietot trenažierus bez pieaugušo pavadības. Pavadošajai personai ir jābūt ne jaunākai par 18 gadiem un ir pilnībā jāatbild par sev uzticēto bērnu uzvedību un šo noteikumu ievērošanu.
6. Ievērot personīgo higiēnu un cienīt pārējos apmeklētājus (garderobēs un dušās) aizliegts skūt kājas, bārdu, paduses u.tml.
7. Uzņēmums nav atbildīgs par slimībām vai nelaimes gadījumiem, kas radušies paša klienta darbības vai nepārvaramās varas rezultātā.
8. Uzņēmums nav atbildīgs, ja apmeklētājam rodas traumas nepareizas inventāra lietošanas dēļ.
1. Abonements ļauj apmeklēt Klientam trenažieru zāli 10 (desmit) reizes 30 (trīsdesmit) dienu laikā.
2. Pēc Abonementa iegādes, katru reizi pirms trenažieru zāles apmeklējuma, Klients reģistrē savu ierašanās laiku – pieejamajā apmeklējuma laikā interneta tīmekļa vietnē www.albatrossresort.lv vai zvanot pa telefonu +37125776644
3. Abonements tiek piesaistīts konkrētam cilvēkam, apmeklētājam ir aizliegts abonementa koda atslēgu nodot citai personai.
4. Ja apmeklētājs ir nodevis abonementa koda atslēgu citai personai, Uzņēmumam ir tiesības apmeklētāja abonementu anulēt.
5. Apmeklētājam ir pienākums abonementa koda atslēgu uzrādīt vienlaicīgi ar derīgu personu apliecinošu dokumentu.
6. Ja slimības vai citu iemeslu dēļ nav izmantotas visas apmeklējuma reizes, tad pēc abonementa derīguma termiņa beigām atlikušās apmeklējuma reizes netiek pārceltas vai kompensētas.
7. Personām, kuras iegādājušās abonementu, nauda atpakaļ̧ netiek atgriezta.
1. Ēdienu un dzērienu pasūtīšana restorānā notiek pēc Albatross restorāna izveidotas ēdienu un dzērienu kartes.
2. Apkalpošanu pie galdiņiem veic viesmīļi, kuriem Klients nodod savu pasūtījumu.
3. Maksājumi par pasūtījumiem tiek veikti pēc maltītes pēc restorāna sagatavota rēķina.
4. Maksājumus var veikt restorāna kasē vai pie viesmīļa, maksājot ar skaidru naudu vai ar maksājuma karti.
5. Ja Klients nav apmierināts ar pasniegto ēdienu vai dzērienu kvalitāti, Klients par to informē apkalpojošo viesmīli, lai atrisinātu radušos situāciju.
6. Pasūtījumu izpildes laiks ir atkarīgs no restorāna noslogotības.
7. Klients, apmeklējot Albatross restorānu apņemas, ievērot Albatross SPA kompleksa iekšējās kārtības noteikumus, kā arī būt pieklājīgs pret citiem Klientiem un apkalpojošo personālu.
8. Restorāna personālam ir tiesības atteikties apkalpot klientus, kuri atrodas stiprā alkohola reibumā vai kuru uzvedība ir aizskaroša.
9. Uzņēmums neuzņemas atbildību par kaitējumiem, zaudējumiem, kas radušies Klientam, ja kaitējumus, zaudējumus izraisījusi trešo personu rīcība vai citi apstākļi, par kuriem Uzņēmums nav atbildīga saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem.
10. Jebkuram Restorāna apkalpojošam personālam ir tiesības dot norādījumus Klientiem attiecībā uz šo noteikumu ievērošanu, savukārt Klientiem šie norādījumi ir jāievēro.
11. Klients, atrodoties restorānā, apņemas atturēties no jebkādas rīcības, kas var apdraudēt paša vai citu personu dzīvību un veselību.
12. Klientam ir pienākums pildīt apkalpojošā personāla prasības, iekšējās kārtības nodrošināšanai.
13. Atrodoties restorānā un tā telpās Klientam nav tiesību bojāt vai nesaudzīgi izturēties pret restorānā esošo inventāru, iekārtām un telpām. Par bojājumiem, kas radušies Klienta vainas dēļ, Uzņēmums ieturēs samaksu atbilstoši bojājuma apmēram.
14. Klients nedrīkst uzvesties agresīvi, neadekvāti, skaļi, aizskart vai citādi traucēt pārējos Klientus un personālu.
15. Aizliegts traucēt citu Klientu mieru ar skaļu vai sabiedrības normām neatbilstošu uzvedību.
16. Smēķēt, arī elektroniskās cigaretes, atļauts tikai īpaši norādītās vietās.
17. Uzņēmums neuzņemas atbildību par Klientu mantām, kas atstātas bez uzraudzības.
18. Uzņēmums nenes nekāda veida atbildību, ja Klients, atrodoties restorānā neievēro Vispārējos kārtības noteikumus un apkalpojošā personāla norādījumus, izvietotās brīdinājuma zīmes, uzrakstus, nodara kaitējumu savai veselībai, apdraud savu vai citu apmeklētāju veselību, dzīvību, nodara materiālus vai morālus zaudējumus trešajai personai.
19. Uzņēmums neuzņemas atbildību par kaitējumiem, zaudējumiem, kas radušies Klientam, ja kaitējumus, zaudējumus izraisījusi trešo personu rīcība vai citi apstākļi, par kuriem Uzņēmums nav atbildīga saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem.
1. Izvēlaties sev vēlamos produktus, izmantojot aplikāciju Gloriafood.
2. Kad produkti ir izvēlēti, Klients iesniedz savu pasūtījumu noklikšķinot uz “apstiprināt pasūtījumu”.
3. Pirms pasūtījuma iesniegšanas, lūdzu pārliecinieties vai visa norādītā informācija ir pareiza.
4. Pēc pasūtījuma iesniegšanas, restorāns sāk pasūtījuma apstrādi.
5. Ja Klients vēlas mainīt vai atcelt pasūtījumu, nepieciešams sazināties ar restorāna viesmīli vai pa telefonu: 25776644 lai uzzinātu vai ir iespējams veikt attiecīgās izmaiņas pasūtījumam.
6. Veicot pasūtījumu, izmantojot aplikāciju, jānorēķinās pēc maltītes pie kases vai viesmīlēm.
7. Pasūtījuma saņemšana restorānā notiek uzrādot elektroniski saņemtu apstiprinājumu par pasūtījuma veikšanu.
8. Klients pasūtījumu var saņemt, restorāna apstiprinājumā norādītajā pasūtījuma saņemšanas laikā, Albatross restorānā.
9. Laiks, no pasūtījuma iesniegšanas līdz pasūtījuma saņemšanai, vai atšķirties atkarībā no restorāna noslogotības.
Lai nodrošinātu vislabāko pieredzi, mēs izmantojam sīkfailus, lai saglabātu un/vai piekļūtu ierīces informācijai. Piekrišana šīm tehnoloģijām ļaus mums apstrādāt datus, piemēram, pārlūkošanas uzvedību vai unikālus ID šajā vietnē. Piekrišanas nesniegšana var ierobežot dažas vietnes funkcijas.
Drīzumā jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu Jūsu rezervācijas pieteikumam.
Ja Jums ir jautājumi vai vēlaties mainīt vai atcelt šo rezervāciju, lūgums sazināties ar mums pa tālruni +371 25 77 66 44.
Drīzumā jūs saņemsiet e-pastu ar apstiprinājumu Jūsu rezervācijas pieteikumam.
Ja Jums ir jautājumi vai vēlaties mainīt vai atcelt šo rezervāciju, lūgums sazināties ar mums pa tālruni +371 25 77 66 44.